Khamis, 10 Oktober 2013

8 TAHUN BERSAMA AKHIRNYA BERPISAH JUGA..

ASSALAMULAIKUM DAN SALAM MESRA..

Kali pertama perkenalan kita di sebuah kedai di nilai,negeri sembilan..Kau ku pandang dengan penuh minat dan ku tertarik dengan warna kulitmu dan bentuk badan yang mempesona..Sampai bawa ke dalam mimpi sebab selalu mengingati kau..

Setelah berfikir panjang,ku beranikan diri pergi berjumpa dengan kau yang masih berada di tempat yang sama di mana kali pertama kita berjumpa dan ku melamar serta merta tanpa meminta persetujuan dari kau..Ternyata ku tidak bertepuk sebelah tangan dan kau terima aku seadanya..

Ku bahagia bila bersama-sama dengan kau tanpa kau merungut sedikit pun..Kau tidak jemu siang dan malam,hujan dan panas bersama-sama mengharungi kehidupan bersama...

Masa berlalu begitu pantas,sedar tak sedar kau sudah 8 tahun lebih kita bersama..Ku ingin bersama-sama dengan kau selamanya tapi apakan daya..Ku tertarik dengan bentuk badan dan warna kulit yang lain..Maafkan ku kerana berpaling pada yang lain..

Terima kasih KERETA PERDANA ku..Segala kerjasama dan pengorbanan kau selama ini amat ku hargai dan tak akan ku lupakan..Teruslah berbakti kepada tuan yang baru seperti kau berbakti pada ku dulu..Janganlah kau buat perangai sama selalu asyik rosak jer..Beribu duit habis hanya kerana nak jaga kesihatan kau tapi kalau sebulan 2,3 kali rosak,siapa larat nak jaga..Tapi kau jangan risau,no plat kau tetap ku ambil untuk kereta yang bakal ku beli nanti..Sekurang-kurangnya adalah kenangan antara kita..

Hihihiiii..jangan marah yek semua pembaca blog sekian..Saya sahaja jer nak tukar mood penulisan saya..Melepaskan sesuatu benda yang kita sayang memang sukar seperti kereta perdana ini..Selalu sangat rosaknya jadi saya pujuk suami suruh beli kereta baru..Alhamdulillah,suami pun setuju nak tukar kereta..Agaknya suami saya dah tak larat nak keluar duit untuk repair yang kadang-kadang mencecah ribuan ringgit..

Semasa entri ini di tulis,kereta perdana ini sudah di jual dengan jayanya dan hanya menunggu kereta baru untuk sampai ke rumah..Tak sabar rasanya nak naik kereta baru..

Nak tahu saya beli kereta aper..Jeng jeng jeng...Kenalah tunggu dalam entri seterusnya yek..


BYE- BYE


Salam Mesra
      lela








Tiada ulasan:

Catat Ulasan